דילוג לתוכן הראשי

ראיון עם טלי הרואה בקלפים מאת: שרון קונפורטי




לפני שאתם מקבלים החלטה מסוימת בחיים בוודאי הייתם רוצים פיה טובה, כזאת שניתן להתייעץ איתה בשקט מבלי שאף אחד ידע ולקבל תשובה מדויקת.
טלי המיסטיקנית מבצעת ייעוצים על בסיס יום יומי בעזרת קלפי הטארוט וקלפי התהילים מול אנשי עסקים ואנשים פרטיים בנושאים שונים.
אז קבלו את טלי הרואה בקלפים:

ההתחלה:

מילדות הייתה לי אינטואיציה חזקה לגבי אנשים, לא ידעתי לתרגם את זה למתנה המיוחדת לי.
בגיל העשרה התחלתי לקבל מסרים ולהבין שיש בי משהו מיוחד ושונה.
קיבלתי מסרים שונים לגבי חברות וקרובי משפחה שיתפתי אנשים, שלא ממש הבינו מאיפה הגעתי לזה...
הרפיתי מזה ועבדתי בניהול בתחום האופנה והאירועים.

ההתנסות בעבודה עם אנשים העניקה לי יכולת הקשבה, אכפתיות, הבנה אמפתיה.

לפני 17 שנים עברתי משבר בחיי והרגשתי שאני חייבת להתחבר למשהו רוחני על מנת לעזור לעצמי. התחלתי ללכת לכל מיני קורסים. ולפתח את המתנה שקיבלתי.
הבנתי שאני חייבת להשתמש במתנה שלי קודם כל לעזור לעצמי.

מה אני עושה:

אני נותנת ייעוץ אישי והכוונה לאנשים בנושאים שנוגעים לכולנו בחיי היום יום:
קריירה. זוגיות. ממון. בריאות רגשית בעזרת קלפי הטארוט וקלפי תהילים מאד מיוחדים.
אני מקיימת: ערבי נשים, מסיבות רווקות, סדנאות לימוד, ימי גיבוש.
כשמגיעים לצומת דרכים ויודעים לאן ללכת חוסכים המון תלאות ומצליחים בדרך.

קהל יעד:

אני עובדת עם קהל רחב ומגוון, אנשי עסקים, ידוענים, אנשים פרטיים, ארגונים ועוד...
בעצם כל אדם זקוק לייעוץ בנקודות מסוימות בחייו.
"הכל צפוי והרשות נתונה", אני לא מתיימרת לגלות את העתיד אלא לתת מזור והכוונה נכונה להווה כדי שנחיה חיים טובים יותר בעתיד.

רוב הבעיות שלנו נובעות מ זוגיות ומשפחה, אהבה, קריירה וממון כסף, בריאות פיזית נפשית, חוסן.

סיפורי הצלחה:

בנושאי זוגיות ופריון

פריון

היה לי מקרה של מישהי שהגיעה לייעוץ ניסתה שנתיים להיכנס להריון והתלבטה אם ללכת לטיפול עשיתי פתיחה בקלפים ובישרתי לה שאני רואה שהיא עצובה ומודאגת אך כבר בזמן הקרוב יהיה הריון עם חגיגה גדולה ומתמשכת.
המלצתי להתייעץ עם רופא אך לא להתחיל טיפול אחרי כשנה הגעתי להשתתף בברית של הרך הנולד.
ראיתי תוך 3 חודשים הריון ותוך 4 חודשים היא נקלטה להריון.

זוגיות

מקרה נוסף בנוגע לזוגיות הגיע מישהי שסיפרה שתקופה ארוכה היא לא מצליחה לקיים זוגיות ובכל פעם שהיא מנסה לפתח זוגיות היא נכשלת.
ראיתי בתהילים שהיא מאד ביקורתית ופוסלת מלכתחילה כל אחד שהיא מכירה וקשה לה להתמקד ולבחור נכונה את בן הזוג שלה. היא אוהבת לחיות באשליות ופנטזיות.
הקלף האחרון אמר שאם היא רוצה לקיים זוגיות עליה לשנות גישה לחדול מהביקורתיות יתר להתמקד בחצי הכוס המלאה להיות בזרימה חברות ונתינה ואז היא תראה את השינוי המיוחל כיום היא נשואה.
הכירה אותו כ 3 חודשים לאחר הייעוץ ואחרי כ 9 חודשים נישאו.

הערבים אותם אני מעבירה:

אני מקיימת ערבי נשים והרצאות שונות:
ערבי נשים אני מעבירה במספר אופציות – מסיבות רווקות, יום הולדת, גיבוש .
מדובר בערב מיסטי הסבר על קלפי תהילים וטרוט הדגמות ופתיחות.
אינטואיציה. פתיחה עצמית. נשים מאד מתחברות אליי אל הקלפים ואל עצמן.
תמיד מדובר בערבים כיפיים, עם טעמים של מיסטיקה ומסרים ותיקשורים.
הרצאות על תת מודע + אינטואיציה, הדגמות שימוש במספר סוגי קלפים: תהילים, טארוט, חכמת נשים ועוד...


החזון שלי:

להמשיך לעסוק בתחום שאני טובה בו, אני מודה לבורא עולם כל יום על המתנה שנתן לי את הזכות לתת יעוץ והכוונה לאנשים לחיות חיים טובים יותר ואשמח להגיע לכמה שיותר אנשים.


קלפי תהילים: הם נדירים מדויקים וחזקים.

הפתיחה בקלפי התהילים מצביעה על עוצמתו וקדושתו הרבה של ספר התהילים ומוכיחה את הדיוק הרב על כל מרכיביו והסודות הטמונים בו ולכן מתאים גם לקהל דתי וחרדי.
כל קלף מתוך 150 הקלפים כולל בתוכו פסוקים, איורים והמחשה, מלל, מסרים, ציוני זמנים ,תמונות ועוד... הפתיחה בקלפי תהילים מצביעה על עוצמתו וקדושתו הרבה של ספר התהילים. ומוכיחה את
גם אנשים חרדים עובדים עם קלפי תהילים ועם חוכמת התהילים.
אני מאמינה שקיבלתי מתנה מולדת ואהבת לרעך כמוך כלי בשבילי לעזור לאנשים לא משנה מה מקור העזרה ועם איזה כלי עבדתי העיקר שהגעתי לתוצאה.
יש שילכו לפסיכולוג או לרב אך תמיד ניתן לשלב אני עוזרת בדרך שלי.
אני מפתחת את עצמי כל הזמן לומדת ומתחדשת.
חוכמת הקבלה, מאסטר ברייקי, תטא הילינג ועוד...

טעויות

לפעמים קורה שיש תשובות לא וודאיות ואני לא בטוחה במקרה כזה  אני מדייקת את התשובה ומגיעה לתשובה הבטוחה.
בודקת מה קורה כעת ואם נכון או לא נכון לעשות צעד מסוים.
בכל שאלה ניתן להיכנס לעובי הקורה.
להתעמק ולשאול עוד ועוד..
לפעמים ישנן שאלות לא פשוטות:

האם להתגרש? האם הוא בוגד בי?

אני פותחת מפה על שואל שאלה. אם ראיתי משהו רע מאד אני שוקלת איך להעביר את זה.
לתת תחושה טובה וכלים נכונים לאדם על מנת לשפר את חייו.
למשל: רגישויות בבריאות והמלצות על מה לעשות רגישות באיבר מסוים . הקלפים חושפים הכל: תמונה אחת שווה 1000 מילים.

קריירה. בריאות, פרנסה, זוגיות.
בנושא בריאות – אני יכולה לראות התפתחויות בריאותיות.
אם אני רואה דברים קשים כמו עין הרע ואנרגיה שלילת יכולה לכוון את המשך הדרך לעבודה מול קבליסט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מאסטר קלאס מיקי בוגנים 26.01.2018

זאת השנה השנייה בה אמן האיפור והשיער  מיקי בוגנים  מעביר מאסטר קלאס. אירוע  המאסטר קלאס  שהתקיים בחורף שעבר היה מדהים והשאיר בי חותם אדיר. אז לא פלא שמהרגע בו ראיתי את הפרסום הראשון על המאסטר קלאס העתיד להתקיים השנה התחלתי להתרגש. אני יודעת דבר אחד לגבי מקצועיות זה ממש לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים משנה כמה אתם יודעים עליו, מבחינת ידע תיאורטי ומעשי. תמיד צריך, לעקוב, לקרוא, להבין, ללמוד טכניקות חדשות, לנסות חומרים חדשים ולשאוב השראה. תחשבו על זה 'לשאוב' השראה לא בהכרח לקבל אותה. השראה לפעמים מקבלים ממש כמו מתנה אבל בהרבה פעמים ההשראה מגיעה אחרי עבודת תחקיר מקיפה. קבלו הצצה: אילנית לוי בלוק הסופי מירי בוהדנה בלוק הסופי נטע בלוק הסופי אביטל לנגר בלוק הסופי נכנסות ומיד מתפנקות במתנות בתחום הביוטי הנוגע בקוסמטיקה ואיפור העולם משתנה ומהר! בכל יום צץ מוצר חדש או רחמנא לצלן חברה חדשה. כל העוסקים בתחום רוצים להפיץ את הבשורה שהמוצר שלהם הוא הדבר הבא! פיתוח טכנולוגי מתקדם שיצר פורמולה חדשנית שפשוט תשנה לכם את החיים... א

ראיון עם המעצבת שני טור שוורץ מאת: שרון קונפורטי

שני טור שוורץ 32 נשואה +1 העיסוק : מעצבת קונספט חלל ותלבושות קצת עליי: למדתי עיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון בסמינר הקיבוצים לפני כ 8 שנים. אני מעצבת ברוב התאטראות בארץ מהקטנים ועד גדולים יותר כדוגמת   'הבימה' ו 'החאן' עיצבתי גם הצגות ילדים רבות. הישג משמעותי: זכיתי בפרס התאטרון הישראלי על עיצוב תפאורה שנת 2013 על ההצגה 'אדם לא מת סתם' של תאטרון 'הבימה' . יחד עם שחר פנקס שעשתה עיבוד נהדר לסיפורים של דבורה בארון ושיר גולדברג הבימאית ויתר יוצרים ושחקנים מוכשרים יצרנו עולם תיאטרלי קסום שבנוי כולו מבתים קטנים על חוטי חשמל,רהיטים וחפצים אנושיים ,בובות וחללים המשתנים כחלק מפעולת השחקנים . אנו עובדות רבות יחד ותמיד זה מסע לא ידוע ומרתק. ההתחלה מאז ומעולם היו לי שתי אהובות גדולות: הראשונה ,עולם הבמה. בילדותי שיחקתי על במות והופעתי רבות ובבגרותי לימדתי משחק ילדים ובני נוער והשנייה, לעולם העיצוב, האסתטיקה, אומנות פלסטית והסטייל. היה לי ברור שאני רוצה לשלב בין הדברים. עולם הבמה התחבר לי עם עולם העיצוב. לכן הלכתי לל

מאסטר קלאס מיקי בוגנים 24.02.17

המון זמן חיכיתי למאסטר קלאס של אמן איפור משהו ברמה חו"לית כזאת, אז אתם רק יכולים לתאר לעצמכם מה רבה הייתה שמחתי כשנתקלתי בפרסום המאסטר קלאס של מיקי בוגנים. אני עוקבת אחרי מיקי כבר שנים... מאז היותי נערה חובבת איפור שיער ואופנה אי שם בשנות ה 90. בשנה שעברה הגעתי להשתלמות כלות וטרנדים שהעביר בבית הספר שלו ולמדתי המון! טריקים קטנים שעזרו לי ברגע האמת כמו הפעם ההיא שהייתי חייבת לעבור מלוק ערב  ללוק כלות שונה לגמרי הייתי צריכה להסיר את כל האיפור ולעבוד על לוק שונה לחלוטין תוך 20 דק' כולל הדבקת ריסים אז עשיתי זאת רק בזכות העובדה שהשארתי את הריס השלם מהלוק הראשון ומעליו הדבקתי ריס שלם נוסף  (יצא מהמם) את השיטה הזאת ועוד למדתי ממיקי. אז התאריך הנכסף הגיע ומצאתי את עצמי עושה דרכי אל מלון דיויד אינטרקונטיננטל נכנסתי לקומה התחתונה שנסגרה כולה לכבוד האמן וכבר בכניסה הרגשתי וואו!!! חלום וכמה כייף שבאתי קיבלו אותנו אנשי הצוות של מיקי בחיוך ובחום עם מתנה מהודרת (קופסת הפתעות הורסת) עליה אספר בהמשך! קיבלנו צמיד עם הלוגו של מיקי וציוד כתיבה כולל פייס צ'ארט ודפי