דילוג לתוכן הראשי

Wom-in מפגש עם האישה שבי


אז חיכתה לי הזמנה:

ה"חופש" גומר עליך? 
עצבנית מהחום וצורחת על הילדים, על בן הזוג, על הכלב?
מזמינה אותך להתפנק שעתיים וחצי במקום קסום מוקף טבע - לעצור ולהקשיב סוף סוף ל"תחנה שלך" 
Wom-In - פנימה לתוך עצמנו, לתוך האישה שבנו.


בכל אישה טמונים ידע ותבונה ייחודיים, כמו אוצר גנוז. לעתים נדירות האוצר מתפרץ מתוכה החוצה ומאיר אותה ואת מי שסביבה. לעתים האוצר מתחבא מאחורי שכבות של "צריכה", "חוששת", "מתביישת"... שכבות של מותר ואסור, של התניות חברתיות, כאב, בושה, פחד, אבדן.

בשעתיים של המפגש, יעצור הזמן מלכת כדי לפנות מקום לעצמנו, להבין יותר, לטעום יותר, לשאול שאלות שלא נשאלו זמן רב או אולי מעולם לא נשאלו. 

פרטים טכניים: 
מתי? 13.8.15 בשעה 19.45. 
20.00 בול מתחילים.

היכן? מושב באזור חדרה.
למיקום מדוייק, דברי איתי ב- 0543003324.
מה להביא: בגדים נוחים.
מה לא להביא: סקפטיות ושיפוטיות. (אפשר בהחלט להשאיר באוטו)

מחיר בהרשמה מוקדמת בלבד (עד ה - 10.08) - 80 ש"ח
מחיר ביום הארוע: 150 ש"ח.
ההרשמה בטלפון: 0543003324.
יהיה ממש כייף אם תעשו going בארוע, אבל כדי להירשם ולשמור מקום - אנא דברי איתי טלפונית.
המפגש הוא עד 10 נשים.
מוזמנת לשריין לך מקום.

מי אני?
שמי לינה טרנה – אישה, אם, רעיה. 
בעלת M.A. בעבודה סוציאלית עם וותק מעל 14 שנה וניסיון מגוון בעבודה פרטנית, תהליכית, הנחיית קבוצות ועוד.
עברתי בחיי מסע עם הנשיות שלי, אשר הוביל אותי לבחון מחדש כמה מ"האמיתות" שהפנמתי כנערה ואישה צעירה. הפכתי את הנושא למרכז חיי. הידע שצברתי במהלך התקופה הזו התפתח לדרך שקראתי לה - "Wom-In", הדרך לשגשוג נשי.
בא לך לחוות ממני עוד - הנה הלינק לבלוג שלי:
http://www.linatarna.com/#!blog/ctnz



את לינה טרנה הכרתי אודות לנפלאות הפייס, קשקנו קצת באחת מקבוצות הנשים וקבענו להיפגש, לינה הגיעה אליי נכנסה אל הקליניקה שלי וכל החדר התמלא באור מנוכחותה של אישה יפה עם עיניים טובות וחיוך כובש.
לימים הגעתי לטיפול תטא הילינג בקליניקה של לינה ואף זכיתי באחד נוסף במתנה! בכל אחד מהטיפולים שחוויתי איתה בפחות משעתיים היא הגיעה לתובנות שלא הצליחו לחלחל בי לאחר שנים של שיחות על ספת הפסיכולוג.
כשלינה הזמינה אותי לסדנה בהנחייתה כבר הייתי שבויה ומאד סקרנית.


הגענו למקום קסום ירוק וסודי:
רצפת פרקט, מזרונים וכריות במרכז החדר קלפים ונרות


סוג של מדורת שבט והתכנסנו לנו יחד תשע נשים כל אחת וסיפורה.
הסדנה החלה בהצגה עצמית של לינה והמשיכה בשיר קסום אותו לינה שרה לנו בליווי גיטרה הקול העמוק שלה נכנס פנימה אל תוך הלב, כששמעתי את המילים עם הלחן לא ידעתי על מה לחשוב קודם האם לנתח את מילות השיר? מודה אני חובבת שירה... האם לתת למנגינה ללטף אותי? האם להיות קשובה לקולה של לינה?
לינה הזמינה אותנו לנוע בעניים עצומות, כל אחת בפני עצמה זכתה להתנתקות וחיבור עם גופה, משהו פנימי שחווינו בשקט ובעיניים עצומות.
לאחר מכן לינה העלתה כל מיני מילים הקשורות בנו הנשים וכל מילה זרקה אותי לכיוון אחר ולים של אסוציאציות.
בהמשך נתבקשנו לכתוב,

לצייר להוציא החוצה ולמלא שאלונים, כל שאלה הייתה מנוסחת היטב ומדויקת ודיברה אלינו כנשים נגעה בנקודות כואבות ומוארות כאחד.

ואז כל אחת שלפה קלף, כל אחת והקלף שלה. קלפים קסומים עם מסרים מיוחדים.
התחלקנו לזוגות ושיתפנו כל אחת בתורה את זוגתה בפרטים אישיים מאד מהחיים. קודם לכן התבקשנו לחתום על טופס סודיות ולהבטיח שהמידע שנקבל ישמר ברשותנו בלבד.
כששתי נשים נפגשות תמיד קורה קסם ושמתי לב איך אני נפתחת לזוגתי ואיך בנות אחרות בחדר נפתחות ומשתפות. איך אני קשובה ומכילה את מילותיה של זוגתי ומזדהה עם כל כך הרבה מה שאמרה.
לאחר מכן לינה סיפרה לנו סיפור עם מוסר השכל.
סיימנו שוב בשיר ויצאנו לדרך מחוברות יותר לנשיות שלנו, יודעות שיש עוד על מה לעבוד ומבינות כי בעצם אנו הנשים חולקות סודות רבים ומשותפים ובעלות כוח רב, ידע רב וקדמוני הטמון בתוכנו מעצם היותנו נשים ועלינו רק להיות קשובות לו.
לינה הסבירה לנו על תהליך אותו היא מעבירה נשים והזמינה אותנו לקחת בו חלק בהמשך וגם לחשוב על נשים אחרות שלהן יוכל התהליך לעזור.

תובנות:

תודה ליקום שהפגיש אותי עם לינה
ממליצה לכל אישה באשר היא להיפגש ולחוות מבינתה של לינה

ברוך שעשני אשה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מאסטר קלאס מיקי בוגנים 26.01.2018

זאת השנה השנייה בה אמן האיפור והשיער  מיקי בוגנים  מעביר מאסטר קלאס. אירוע  המאסטר קלאס  שהתקיים בחורף שעבר היה מדהים והשאיר בי חותם אדיר. אז לא פלא שמהרגע בו ראיתי את הפרסום הראשון על המאסטר קלאס העתיד להתקיים השנה התחלתי להתרגש. אני יודעת דבר אחד לגבי מקצועיות זה ממש לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים משנה כמה אתם יודעים עליו, מבחינת ידע תיאורטי ומעשי. תמיד צריך, לעקוב, לקרוא, להבין, ללמוד טכניקות חדשות, לנסות חומרים חדשים ולשאוב השראה. תחשבו על זה 'לשאוב' השראה לא בהכרח לקבל אותה. השראה לפעמים מקבלים ממש כמו מתנה אבל בהרבה פעמים ההשראה מגיעה אחרי עבודת תחקיר מקיפה. קבלו הצצה: אילנית לוי בלוק הסופי מירי בוהדנה בלוק הסופי נטע בלוק הסופי אביטל לנגר בלוק הסופי נכנסות ומיד מתפנקות במתנות בתחום הביוטי הנוגע בקוסמטיקה ואיפור העולם משתנה ומהר! בכל יום צץ מוצר חדש או רחמנא לצלן חברה חדשה. כל העוסקים בתחום רוצים להפיץ את הבשורה שהמוצר שלהם הוא הדבר הבא! פיתוח טכנולוגי מתקדם שיצר פורמולה חדשנית שפשוט תשנה לכם את החיים... א

ראיון עם המעצבת שני טור שוורץ מאת: שרון קונפורטי

שני טור שוורץ 32 נשואה +1 העיסוק : מעצבת קונספט חלל ותלבושות קצת עליי: למדתי עיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון בסמינר הקיבוצים לפני כ 8 שנים. אני מעצבת ברוב התאטראות בארץ מהקטנים ועד גדולים יותר כדוגמת   'הבימה' ו 'החאן' עיצבתי גם הצגות ילדים רבות. הישג משמעותי: זכיתי בפרס התאטרון הישראלי על עיצוב תפאורה שנת 2013 על ההצגה 'אדם לא מת סתם' של תאטרון 'הבימה' . יחד עם שחר פנקס שעשתה עיבוד נהדר לסיפורים של דבורה בארון ושיר גולדברג הבימאית ויתר יוצרים ושחקנים מוכשרים יצרנו עולם תיאטרלי קסום שבנוי כולו מבתים קטנים על חוטי חשמל,רהיטים וחפצים אנושיים ,בובות וחללים המשתנים כחלק מפעולת השחקנים . אנו עובדות רבות יחד ותמיד זה מסע לא ידוע ומרתק. ההתחלה מאז ומעולם היו לי שתי אהובות גדולות: הראשונה ,עולם הבמה. בילדותי שיחקתי על במות והופעתי רבות ובבגרותי לימדתי משחק ילדים ובני נוער והשנייה, לעולם העיצוב, האסתטיקה, אומנות פלסטית והסטייל. היה לי ברור שאני רוצה לשלב בין הדברים. עולם הבמה התחבר לי עם עולם העיצוב. לכן הלכתי לל

מאסטר קלאס מיקי בוגנים 24.02.17

המון זמן חיכיתי למאסטר קלאס של אמן איפור משהו ברמה חו"לית כזאת, אז אתם רק יכולים לתאר לעצמכם מה רבה הייתה שמחתי כשנתקלתי בפרסום המאסטר קלאס של מיקי בוגנים. אני עוקבת אחרי מיקי כבר שנים... מאז היותי נערה חובבת איפור שיער ואופנה אי שם בשנות ה 90. בשנה שעברה הגעתי להשתלמות כלות וטרנדים שהעביר בבית הספר שלו ולמדתי המון! טריקים קטנים שעזרו לי ברגע האמת כמו הפעם ההיא שהייתי חייבת לעבור מלוק ערב  ללוק כלות שונה לגמרי הייתי צריכה להסיר את כל האיפור ולעבוד על לוק שונה לחלוטין תוך 20 דק' כולל הדבקת ריסים אז עשיתי זאת רק בזכות העובדה שהשארתי את הריס השלם מהלוק הראשון ומעליו הדבקתי ריס שלם נוסף  (יצא מהמם) את השיטה הזאת ועוד למדתי ממיקי. אז התאריך הנכסף הגיע ומצאתי את עצמי עושה דרכי אל מלון דיויד אינטרקונטיננטל נכנסתי לקומה התחתונה שנסגרה כולה לכבוד האמן וכבר בכניסה הרגשתי וואו!!! חלום וכמה כייף שבאתי קיבלו אותנו אנשי הצוות של מיקי בחיוך ובחום עם מתנה מהודרת (קופסת הפתעות הורסת) עליה אספר בהמשך! קיבלנו צמיד עם הלוגו של מיקי וציוד כתיבה כולל פייס צ'ארט ודפי